Zwroty
Coś nie tak? chcesz dokonać zwrotu?
Żaden problem. Masz na to 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Jak dokonać zwrotu?
- Napisz do nas wiadomość z zamiarem dokonania zwrotu, a w odpowiedzi odeślemy stosowny formularz.
- Wydrukuj i wypisz dane do formularza.
- Odeślij do nas paczkę wraz z formularzem.
W przypadku zamówienia objętego promocją na gratisowy przedmiot, jeśli zwracany przez Ciebie produkt(y) obniża wartość tego zamówienia poniżej minimalnej kwoty uprawniającej do uzyskania gratisu, jesteś również zobowiązany do odesłania nam przedmiotu otrzymanego jako prezent, ponieważ w tym momencie Twoje zamówienie nie spełnia warunków promocji. Podobnie jeżeli zamówisz produkty za kwotę powyżej 200zł i otrzymujesz darmową wysyłkę, a następnie zdecydujesz się zwrócić niektóre produkty, tak, że finalna kwota pierwszego zamówienia była mniejsza niż 200zł to zwrot pieniędzy zostanie pomniejszony o regulaminowy koszt wysyłki.
Paczkę należy odesłać na adres sklepu (podany poniżej) za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na własny koszt.
Paczka odesłana?
To wszystko. Teraz czekaj na zwrot pieniędzy. Jeżeli warunki zwrotu (termin, nieuszkodzony produkt) zostały zachowane to pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe.
Adres do zwrotu i dane kontaktowe:
Ambasada Konopi
05-400 Otwock
Ul. Andriollego 1
Telefon: 792-105-400
E-mail: kontakt@ambasada-konopi.pl
Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych do paczkomatów.
Rzeczy zwracane nie mogą być brudne, uszkodzone ani używane.
Nie pokrywamy kosztu wysyłki zwracanego towaru oraz wymian.
W razie pytań możesz do nas zadzwonić w godzinach pracy sklepu, a pomożemy Ci przejść przez procedurę zwrotu. Tel: 792105400.
Reklamacje
Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na
adres: [kontakt@ambasada-konopi.pl].
W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania w celu naprawienia sytuacji
W sprawie reklamacji można kontaktować się także telefonicznie pod numerem 792-105-400. Reklamowane produkty należy odesłać na ades:
Ambasada Konopi
05-400 Otwock
Ul. Andriollego 1
Po uznaniu reklamacji Sprzedawca zamawia i opłaca kuriera dla Klienta w celu odesłania reklamowanego produktu.
W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca wysyła Klientowi właściwy, nieuszkodzony produkt lub zwraca pieniądze na numer konta bankowego.